Prodám Nissan D22 Double-Cab 4x4, uzamykatelný hardtop, motor 2.5 TDi 76kw/103k. intercooler, provoz 2002 (r.v. 20.12.2001 – úplně poslední typ před faceliftem ještě vyrobený v Japonsku a s japonským motorem), poté jsou již ve faceliftu od 2002 už ne tak odolné motory Nissan-Renault. Moje spotřeba 7.5 – 9l / 100km po 1.majiteli, koupeno nové v ČR! Eko poplatek zaplacen. Výborný odolný ještě japonský motor!, startuje na drc studený/teplý, v mrazech/v horku. Tažné zařízení na 3000kg, centrál na DO, 2x orig. klíč + návody, najeto 279 tis.km – SERVISOVÁNO V NISSANU do 265tis.km - servisní kniha, 4x nové zimní pneu Nokian za 16 tis.kč!!! v zimě nová STK do 12/2020, Rozvody řetěz, Čitelné původní VIN, původní orig. TP, motor a převodovka zcela suché - pochváleno na tk, Technicky perfektní (4x4 bez problémů, spojka ok, nic netluče apod.) , interiér též pěkný a čístý, nekuřák. Karoserie: - cca 4 roky nazpět dělány prahy z pozinku, dle mě kvalitně. - Asi před 6ti lety vyvařován levý zadní blatník+ lak. (Už je to déle a sem tam je nějaká bublina, ale tento stav je setrvalý již velmi dlouho.) - V minulosti vyvařována na pár místech korba kde bylo třeba. Nevím kdy přesně ale už dříve - Cca 2 roky zpět nový levý přední blatník + lak, kovový roh nárazníku a kovový nárazník – děláno na havarijku v Nissanu (malé poškození za hodně peněz :- ), - před rokem poměrně velká oprava: vyvaření podlahy pod řidičem a spolujezdcem, vnitřní část prahů, vyvaření zadního pravého blatníku, kolem nádrže ap + lak, nový pravý roh nárazníku, nový pravý přední blatník + lak. Servisováno, udržováno, co bylo třeba se dělalo. Z nějakých průběžných oprav karoserie mám k dispozici i fotky. Kapota, střecha a všechny dveře jsou v původním laku a neopravovány. Nicméně střecha a kapota drobné poškození od krup (nemyslím si že je to u tohoto auta ale nějak zásadně důležité a na fotce nelze téměř vidět). Auto jsem si kdysi odkoupil z práce (vozilo elektroinstalační vybavení) a já již používám jen jako víkendovku (nyní víc v garáži než venku). Nikdy nepoužíváno v těžkém terénu ani k tahání bůhví čeho. Občas polní/lesní cesta – chata na horách. Cena k jednání: 146 000,-. Auto nepotřebuji prodat za každou cenu. Na autě se strávilo hodně času a stálo to mnoho peněž, tudíž ho neprodám s velkou slevou nebo pod cenou do výkupu. Podobné jako Mitsubishi L200, Ford Ranger, Toyota Hilux, Nissan Navara, Mazda b2500, Mazda bt-50, VW Amarok, Isuzu D-max ..atd.